Organizacija natečajev

Natečaji v prvi vrsti skrbijo za stimulacijo uporabnikov k uporabi vsebin in zaupanju dodatnih osebnih informacij. V sklopu tega se izvaja več natečajev. Eden izmed njih poteka v sklopu tržnih analiz podjetja Mojdelo.com:

Ugledni delodajalec

V sklopu raziskave Ugledni delodajalec je bila pripravljena tudi nagradna igra, z namenom dodatno vzpodbuditi večje sodelovanje ciljnih članov v anketah. Ta še dodatno pozitivno vpliva na povezovanje tako podjetij kot fizičnih oseb. Nagradna igra poteka nepretrgoma, mesečno pa se izžrebajo vzpodbudne nagrade. Zaključek akcije je predviden konec novembra 2009 in sovpada z zaključkom projekta Ugledni delodajalec, ki nudi vpogled v možnosti povezovanja in razširjanje informacij o inovacijskem trgu. V sklopu projekta je bila pripravljena tudi spletna podstran za informiranje in izpolnjevanje nagradne igre, dopise, ter informiranje članov.

Nagradna igra popestri in poveča vključenost članov v projekt Ugledni delodajalec, ter nudi vsem udeležencem možnost dobitka bogatih nagrad. V prvih treh igrah je skupaj sodelovalo več kot 3.700 oseb, kar je spodbudilo gradnjo pozitivnega in kreativnega delovnega okolja pri projektu.