Partnerji konzorcija izvajamo veliko število različnih aktivnosti in projektov z namenom spodbujanja inovativnosti tako v Sloveniji kot širši regiji. Znotraj področij delovanja so tako že navedeni in splošno opisani, tukaj pa bomo nekoliko podrobneje prikazali le par od njih.
Aprila 2009 je spletni energetski časnik Energetika.NET doživel preobrazbo in posodobitev. V celoti je spremenjen slovenski portal. Ne le vsebinsko pač pa tudi strukturno in oblikovno. Ob tem pa smo vzporedno zagnali še mednarodni portal v angleščini, na katerem bomo še aktivneje pokrivali energetske informacije iz jugovzhodne Evrope. V ta namen smo občutno razširili mrežo dopisnikov, prevajalcev in lektorjev. Tako na dnevni bazi dopisniki poročajo iz lokalnih trgov regije in širše, in sicer iz:
Dopisniki pa ne le kreirajo novice iz samih lokalnih trgov, pač pa se tudi aktivno udeležujejo vseh druženj in srečanj energetskega sektorja, opravljajo intervjuje z energetskimi veljaki, vplivnimi politiki in gospodarstveniki, zbirajo komentarje na novice od uglednih strokovnjakov, akademikov in politikov. Tako imajo vpogled in relevantne informacije tako iz javnih objav kot iz "zaodrja".
S tem je portal Energetike.NET funkcijo spodbujanja inovativnosti uspešno prenesel tudi izven Slovenije. Uspeh je preverljiv, saj se vsi obiski, branost in odzivnost bralcev neprestano beleži s pomočjo naprednih statističnih orodij. Tako se lahko pohvalimo, da so od zagona mednarodnega portala na spletne strani privabili bralce iz kar 128. držav sveta. S tem uspeh presega tudi meje ciljane regije, saj za slovenskimi največ bralcev prihaja iz ZDA.
Ob prenovi portala so izvedli tudi spremembe v informiranju javnosti. Tako so iz tedenskega obveščanja o novostih prešli na obveščanje 2x na teden, to je v torek in četrtek. Takrat vsem svojim bralcem, to je cca 6.500 kontaktov, pošljejo vse naenergetika objavljene novice. Tako jim omogočijo pregled novosti in jih privabijo na obisk spletne strani z vsebino izbrane novice. Od prenove portala pa so začeli pošiljati tudi en.news, ki pa zajemajo novosti na mednarodnem portalu. Vsakdo se lahko na novice prijavi brezplačno, kar občutno vpliva na konstantno rast baze kontaktov.
Vsakoletna raziskava pod okriljem partnerja Mojedelo.com je namenjena merjenju jakosti blagovne znamke podjetja kot delodajalca oz. ponudnika dela. Gre torej za analizo mnenja iskalcev zaposlitve, kar predstavlja pionirsko delo pri raziskavi jakosti blagovnih znamk. Analizo izvajamo s pomočjo lastnih spletnih orodij. Z rezultati raziskave podjetja informiramo o njihovih dosežkih in jim po potrebi svetujemo kako naj blagovno znamko še ojačajo. Preko tega orodja ne le da pridobimo podatke zainteresiranih podjetij in reševalcev spletne ankete, temveč tudi vzpodbujamo podjetja h kreativnosti in inovativnosti.
Glede na odličen odziv prejšnja leta tako delodajalcev kot tudi iskalcev zaposlitve smo se odločili raziskavo letos ponovno pripraviti. Z naprednimi spletnimi tehnologijami bomo izvajali tako ankete kot analize podatkov in obveščanje o rezultatih. Anketiranje obiskovalcev izvajajo na spletni strani www.mojedelo.com ter na nekaterih partnerskih spletnih straneh. Predviden zaključek projekta je v novembru. Rezultati bodo objavljeni na spletnih straneh ter na sejmu Kariera. Pričakujejo 10.000 sodelujočih posameznikov in preko 200 podjetji.
Glede na vsakoletni dober odziv tako s strani kandidatov kot tudi kadrovnikov bo tudi letos organiziran sejem Kariera, ki bo konec meseca novembra. Sejem se bo sicer odvijal že od meseca septembra, predvsem na spletni strani www.kariernisejem.com in preko različnih tiskanih medijev. To obdobje bo namenjeno predstavitvi razstavljavcev (delodajalcev,izobraževalcev ter drugih podporniki razvoja kariere). Ob tem bo mogoče najti tudi informacije povezane s sodobnimi trendi in inovativnimi pristopi na področju spletnega kadrovanja. Na samem sejmu lahko obiskovalci pridobijo vse informacije o možnostih, ki jih ponujajo spletne aplikacije. Vsak obiskovalec pa bo lahko teste in ostale tehnološke novitete tudi preizkusil, saj bo na voljo več osebnih računalnikov povezanih v medmrežje, ki bodo imeli dostop do vseh razvitih spletnih aplikacij.
Več
Tradicionalni energetski seminar, ki vsako leto privabi dobrih 200 slušateljev iz vrst energetskih managerjev, vodij investicij in vzdrževanja in ostalega srednjega managementa. Glavni namen seminarjev je informiranje o novostih na trgu, predstavitve dobrih praks v referenčnih podjetjih in pridobivanje informacij o izzivih s katerimi se posamezniki srečujejo v svojih ustanovah. Prav zato je tudi sam seminar sestavljen iz dveh delov. Predvsem pomemben je drugi del, ki ga sestavljajo delavnice na katerih obiskovalci izmenjujejo poglede na posamezne rešitve ter se o njih pogovarjajo s strokovnjaki na posameznem področju.
ITIME - podjetniški pospeševalnik je namenjen start-up podjetjem z inovativno podjetniško idejo s širšega področja informatike v okviru dejavnosti TIME in jo želijo nadgraditi s pomočjo nasvetov in idej uspešnih posameznikov iz omenjenih panog ter pridobiti sredstva za izvedbo. Glavni namen pospeševalnika je prispevati k pospešitvi nastajanja novih visokotehnoloških start-up podjetij v Sloveniji in pospeševanje sodelovanja in prenosa izkušenj med podjetniki, investitorji in korporacijami. Izmed prijavljenih podjetij so izbrali 10 finalistov. Projekt je trajal 4 mesece in se zaključil na največji inovacijsko tehnološki konferenci NTK.
Tehnološko inovativni center (“T&IC”)je miselni tank (ThinkTank) namenjen razvijanju orodij in produktov namenjenih eKadrovanju. Ustanovljen je bil pod okriljem Moje Delo d.o.o., njegove produkte pa koristijo zaposlitveni portali v sklopu skupine Trader Media East v mnogih tujih državah. Produkti in storitve T&ICa temeljijo na uspešnih praksah že izvedenih projektov v podjetju Moje Delo d.o.o. in na novih poslovnih konceptih in modelih, katere je mogoče implementirati na vse trge, ki jih T&IC servisira.