DRUŽBENO OMREŽJE ZA DELJENJE ŽELJA
Podjetje razvija družbeno omrežje za deljenje in uresničevanje želja. Gre za inovativno platformo, ki jo je svetovanec programersko in oblikovno razvil sam. Platforma bi na eni strani povezovala ljudi, ki imajo želje, s tistimi, ki jim jih lahko pomagajo uresničiti, na drugi strani. Je multimedijska in podpira tekstovna, slikovna in video sporočila. Ta most med ciljnima skupinama bi zgradili kot interaktivno platformo za ustvarjanje in izmenjevanje vsebin po principu soustvarjanja »crowdsourcing«. Platforma bo vključevala tudi možnost »crowdfoundinga«. V koncept razvoja porabniške izkušnje bo vključen tudi priljubljen koncept »gamification« za povečanje vpletenosti uporabnikov in izboljšanje uporabniške izkušnje. Rešitev je zasnovana kot globalni produkt na svetovnem spletu.
PROGRAMERSKI MODULI IN STORITVE ZA TUJE B2B NAROČNIKE
Podjetje je inovacijsko aktivno na področju razvoja modularnih IT programskih rešitev za zahtevne stranke z razvitih trgov. Glavnino razvoja inovativnih rešitev za končne kupce podjetja predstavlja razvoj sistemske programske opreme in prilagojenih uporabniških orodij za vnaprej znanega naročnika, ki potrebuje celovito in personalizirano storitev. Razvoj končnih rešitev za stranko je narejen na podlagi predhodno razvitih modularnih gradnikov informacijskega sistema, ki so plod lastnega razvoja podjetja. Podjetje glavnino povpraševanja dobi iz tujine in je visoko specializirano za določene segmente B2B informacijsko-tehnoloških rešitev.
MODULARNI PROCES PROIZVODNJE ZUNANJIH REŠITEV ZA DOM
Podjetje je inovacijsko aktivno na področju razvoja postopkov montaže in demontaže robotskih linij, konstrukcij, strojev in naprav. V lastnih proizvodnih kapacitetah izdelujejo tudi ograje, balkone, brata, nadstreške, stopnišča, ročaje in lahke konstrukcije iz lesa, kovine in stekla. Podjetje je proizvodni proces optimiziralo z razvojem modularnih delov končnih izdelkov in proizvodnim postopkom, ki omogoča izdelavo končnih izdelkov hitreje in z nižjimi stroški kot pri klasični izdelavi po naročilu. Pri razvoju teh postopkov podjetje sodeluje tudi s tujimi partnerji.
RAZVOJ ROBOTOV ZA TISK
Svetovanec se ukvarja z nudenjem tiskarskih storitev in grafičnega oblikovanja za končne naročnike in prodajo strojne opreme. Podjetje se udejstvuje na inovativnem področju formiranja strateških partnerstev s podjetji, ki so nižji člen oskrbovalne verige z vidika naročnika, in sicer s proizvajalci robotov za tisk. S proizvajalci teh profesionalnih naprav intenzivno sodelujejo pri razvoju uporabniških vmesnikov za prilagoditev robotov..
INOVATIVNE FITNESS IN WELNESS NAPRAVE IN VADBE
Podjetje se ukvarja z razvojem inovativnih naprav za vadbo, vadbenih pripomočkov in tehnik ter postopkov za doseganje boljših kondicijskih, zdravstvenih in estetskih rezultatov. Podjetje je inovacijsko aktivno na področju razvoja in promocije simuliranega višinskega treninga (hipoksični trening), hiperoksičnih treningov (naprave za dovajanje kisika med treningom), hidravličnih fitnes naprav in na področju kolonhidroterapije. Pri navedenih področjih gre za inovacije na področju športa in wellness industrije, lastne razvojne aktivnosti pa obljubljajo tudi prodor na globalne niše na področju visokoučinkovite vadbe in postopkov.
POVEZOVANJE HVAC SISTEMOV NA STANOVANJSKIH OBJEKTIH
Podjetje se ukvarja z implementacijo HVAC rešitev (ogrevanje, klimatizacija, prezračevanje) v stanovanjske in poslovne objekte. Inovacijska dejavnost podjetja je integracija HVAC sistemov različnih proizvajalcev v celostne rešitve in na tak način zagotoviti sistem z optimalnim delovanjem in nižjo ceno. Optimizacija izbora proizvajalcev posamičnih komponent s poudarkom na price/performance in integracija teh delov v celoto pomeni inovativen odgovor na gospodarsko krizo, saj je tako mogoče ponudit največ za konkurenčno ceno. Poleg tega podjetje razvija inovativni podporni sistem za vzdrževanje in servis celostnih HVAC integracij za svoje stranke z vzpostavljanjem odlične odzivnosti, podaljšanjem garancije za naprave in organizacijo servisnih del, kar je za stranke izjemnega pomena. Ravno podporne storitve instalacij HVAC so na lokalnem trgu predmet pogostega vzdrževanja in reklamacij, zato je podjetje prepoznalo tržno priložnost v vzpostavitvi stranki prijaznih ažurnih podpornih storitev.
GOBE Z BLAGODEJNIM UČINKOM NA ZDRAVJE
Podjetje se ukvarja s proizvodnjo prehrambnih dopolnil, tinktur, ekstraktov in čajev iz več vrst gob z blagodejnim učinkom na zdravje ter s prodajo opreme in osnovnih potrebščin za gojenje gob. So prvi ponudnik sonaravno pridelanih proizvodov iz zdravilnih gob v globalnem merilu. Njihove proizvode odlikuje visoka kakovost, ki je prepričala kupce in distributerje iz številnih držav, da so začeli sodelovati s podjetjem. Že v prvem letu delovanja se podjetje hitro širi na tuje trge, razvijajo pa tudi lastno blagovno znamko. Podjetje je aktivno na raziskovalno-razvojnem področju aplikativne mikologije in mikoremediacije (uporaba gob za varovanje in ponovno vzpostavljanje ravnovesja v okolju ter čiščenje onesnaženega okolja). Njihove proizvode odlikujejo tudi 100% ekološko certificirane vhodne surovine v proizvodni proces, kar zagotavlja njihovim izdelkom na trgu visoko dodano vrednost.
OPLEMENITENA SEMENA ZA BOLJŠI PRIDELEK
Podjetje se ukvarja z razvojem, proizvodnjo, distribucijo in trženjem oplemenitenih semen, ki povečajo pridelek, naredijo rastline bolj odporne na vremenske razmere, škodljivce in naravne pogoje (prst, relief itd.). Podjetje ponuja širok izbor certificiranih semen, ki so plod lastnih raziskovalno-razvojnih aktivnosti. Podjetje je del mednarodne mreže podjetij, ki ne bo delovala le kot redistribucijska enota za lokalni trg, temveč bo aktivno soustvarjala strateško trženje in vodila za raziskovalno-razvojne aktivnosti v regiji. Podjetje je inovativno zaradi svojega asoritmana (kakovostna žlahtnjena semen in poslovnih procesov, ki bodo ustvarjali novo znanje, tržne priložnosti in delovnih mest.
PRIDELAVA IN TRŽENJE IZDELKOV IZ NARAVNIH RASTLINSKIH ESENC
Podjetje se ukvarja z izdelavo in prodajo različnih izvlečkov z zdravilnim, aromatičnim in wellness učinkom. Razvijajo lastno blagovno znamko in inovativne preparate, ki sodijo med inovacije na področju prehrambne industrije in drugih panog, ki koristijo zdravilne učinke rastlin (kozmetična industrija, alternativna medicina, panoga ohranjanja dobrega počutja). Ker povpraševanje po sonaravnih izdelkih raste, podjetje intenzivno razvija nove inovativne izdelke in metode, ki bodo zaradi svoje visoke kakovosti na trgu dosegli percepcijo visoke dodane vrednosti. Podjetje pri proizvodnji preparatov uporablja lokalne in naravne sestavine, kar povečuje zaznano dodano vrednost končnih izdelkov in odpira priložnosti ekološkega in zelenega znamčenja.
URBANO VRTNARJENJE
Svetovanec razvija celostno svetovalno podporo, inovativne postopke in procese za izobraževanje trga za gojenje rastlin z uporabno in estetsko vrednostjo v urbanem okolju na strehah objektov. V mestih, kjer je velika gostota prebivalstva, se kažejo težnje po večji ekonomski stabilnosti in socialni povezanosti. Meščanom je treba ponuditi znanje, orodja in sisteme, s pomočjo katerih si bodo pričeli ustvarjati lastne oaze – otoke zelenja. Inovativnost poslovne ideje se odraža v zajemanju prostorskega planiranja ter načrtovanju vrtov za pridelovanje vrtnin v urbanem okolju na strehah objektov, načrtovanju sestavnih elementov urbanih vrtov, izvajanju, svetovanju in urejanju, trženju samooskrbnih vrtov ter zelenih ureditev na strehah večstanovanjskih objektov in javnih ustanov, kar je v tem obsegu in sklopu novost v našem prostoru.<
TRAJNOSTNO PROSTORSKO NAČRTOVANJE
Podjetje ponuja svetovanje in storitve trajnostnega prostorskega načrtovanja za občinske uprave in večje zasebne investitorje. Trajnostno prostorsko načrtovanje je inovativna storitev na področju urbanistične projektivne prakse. Ponuja rešitve za energetsko avtonomne stavbne komplekse in mestne predele s trajnostno zasnovo namenske rabe, grajenega in odprtega prostora ter mobilnostnih sistemov. Inovativnost temelji na prenosu aktualnih teoretičnih znanj v projektivno prakso s cilji povečati kakovost bivanja v urbanih okoljih, zmanjšati rabo fosilnih goriv, povečati energetsko učinkovitost in zmanjšati onesnaženje v urbanih okoljih.
SOZNAMČENJE ELETRIČNIH VODNIH SKUTERJEV IN ŠPORTNE EKIPE SVETOVNEGA PRVAKA V PROSTEM SLOGU Z VODNIMI SKUTERJI
Podjetje je vzpostavilo strateško-razvojno partnerstvo z razvojno-proizvodnim podjetjem za vodne skuterje in svetovno priznano ekipo športnikov na področju tekmovanj z vodnimi skuterji v prostem slogu. Svetovanec je razvil koncept trženja nastopov športne ekipne na vodnih skuterjih na električni pogon in trženjski postopek za soznamčenje obeh partnerjev. Prihodke bodo realizirali iz dveh naslovov, trženjsko bodo nastope zaračunavali proizvajalcu skuterjev, hkrati pa bodo prejeli tudi delež pri projektnem managementu nastopov ter razvijali lastno prodajno in servisno mrežo. Vloga podjetja je trženje dogodkov in nastopov na vodnih skuterjih, pridobivanje investicij za proizvodnjo vodnih skuterjev in razvoj blagovno znamko lastnih dogodkov, ki bi jo spremljala tudi prodaja vodnih skuterjev, promocijskih artiklov za športne navdušence ter pridobivanje publicitete in sponzorskih sredstev. Gre za globalno tržno nišo z visoko dodano vrednostjo.
INTERAKCIJA MED PORABNIKOM IN BLAGOVNO ZNAMKO NA GLASBENIH DOGODKIH
Podjetje se ukvarja z razvojem spletnih trženjsko-komunikacijskih rešitev za svoje naročnike preko agencijskega modela. Poleg tega združuje še interesno skupnost ustvarjalcev in ljubiteljev elektronske glasbe, s pomočjo katere je aktivno na področju organizacije dogodkov, ki so namenjeni tej ciljni skupini. V integraciji obeh omenjenih aktivnosti se podjetje namerava na trgu pozicionirati kot ponudnik inovativne izkušnje porabnika z blagovno znamko na dogodkih in razvija storitveni portfelj tovrstne ponudbe, ki je zanimiv za številna podjetja. Poleg tega je podjetje tudi ponudnik inovativnih spletnih in fizičnih trženjsko-komunikacijskih rešitev za tržni segment mladih, ki je zanimiv za mnoge oglaševalce in za podjetja, ki investirajo v sponzoriranje dogodkov. Raziskovalno-razvojne aktivnosti podjetja so usmerjene tudi na področje nevromarketinga, in sicer na področje glasbe kot elementa atmosferike v storitvenem okolju.